Pachet GDPR Complet pentru primariile din Romania

Detalii (2020-01-20 - 2020-08-07)

Pachet GDPR Complet pentru primariile din Romania

-         Un set complet de formulare, politici, proceduri GDPR create special pentru activitatea primariilor

-         Asistenta in implementare

-         Curs online de certificare si materiale de instruire

Implementarea completă a GDPR în Primăria dumneavoastră, mai simplă ca oricând

Primiți un pachet complet, realizat în baza experienței de doi ani de zile de implementări GDPR în Primăriile din România.

Pe lângă setul de documente și proceduri, primiți inclusiv o cartografiere precompletată pentru peste 30 de departamente.

 

Primiți și asistență 1 la 1 pentru a vă asigura că realizați corect implementarea plus Cursuri si Consultanta Personalizata

 

Lista completă a materialelor pe care trebuie doar să le completați cu datele dumneavoastră

 

I. Acorduri

 

1. Model de Acord de confidențialitate ce urmează să fie încheiat cu studenții care solicită accesul la baza de date a unui spital.

2. Model de Acord de confidențialitate și integritate date.

3. Model de Acord de protecție a datelor cu caracter personal la un contract.

4. Model de Acord de protecție a datelor cu caracter personal în cazul beneficiarilor de finanțări nerambursabile și autoritățile contractante.

5. Model de Clauze de confidențialitate privind execuția de lucrări.

 

II. Formulare de consimțământ

 

1. Formular consimțământ vecini pentru sisteme de supraveghere CCTV.

2. Solicitare consimțământ pentru prelucrarea de categorii speciale de date cu caracter personal.

3. Notă internă a Operatorului de date privind consimțământul dat la prelucrarea unor categorii speciale de date și durata prelucrării datelor.

 

III. Exercitarea drepturilor persoanelor vizate

 

1. Cerere pentru exercitarea drepturilor persoanei vizate (candidați /angajați /foști angajați /alte persoane interesate)  

2. Model de procedură operațională privind soluționarea cererilor pentru exercitarea drepturilor de către persoanele vizate în temeiul GDPR

3. Model de procedură internă de soluționare a cererilor pentru exercitarea drepturilor specifice RGPD, privind tipul și fluxul de operațiuni în cadrul organizației.

4. Model de procedură operațională privind soluționarea cererilor pentru exercitarea drepturilor ce privesc datele cu caracter personal Candidați / Angajați /Foști angajați / Alte persoane interesate.

 

IV. Strategii de implementare GDPR

 

1. Model de strategie de implementare la nivelul unei unități administrativ-teritoriale a standardului de protecție a datelor cu caracter personal și a vieții private

2. Model de strategie de implementare la nivelul unui spital public de pediatrie a standardului de protecție a datelor cu caracter personal și a vieții private.

3. Model de strategie de implementare la nivelul unei instituții școlare a standardului de protecție a datelor cu caracter personal și a vieții private.

4. Schema logică a strategiei de implementare a standardului GDPR

 

V. Responsabilul de protecția datelor (DPO)

 

1. Cerere de consiliere 

2. Regulamentul de organizare și funcționare și procedura de lucru a Responsabilului cu protecția datelor la nivelul unei instituții spitalicești 

3. Regulamentul de organizare și funcționare și Procedura de lucru a DPO-ului la nivelul unei primării/unități administrativ- teritoriale

4. Model de Memorandum privind Riscul asupra îndeplinirii cerințelor RGPD referitoare la Statutul DPO-ului în cadrul unei primării.

5. Stabilirea sistemului de evaluare a performanței DPO-ului.

6. Model de Fișă a postului a unui DPO într-o primărie

7. Fișa postului Responsabilului cu Protecția Datelor din cadrul unui spital. 

8. Model de Notă de informare adresată conducerii operatorului referitoare la conformitatea mecanismului CCTV utilizat în cadrul instituției cu GDPR.

A. Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin folosirea sistemului CCTV.

B. Notă de informare adresată conducerii operatorului.

 

VI. Politici

 

A. Model de Politică Generală de confidențialitate și protecție a vieții private 

B. Model de Politică de confidențialitate și protecție a vieții private la nivelul unei unități administrativ-teritoriale.

C. Model de Politică generală de confidențialitate și protecție a vieții private la nivelul unui spital.

D. Model de Politică de prelucrare a datelor cu caracter personal privind utilizarea sistemelor GPS în activitatea de transport

E. Model de politică privind supravegherea prin mijloace video (TVCI)

 

 

In plus, primiți o cartografiere gata realizată pentru peste 30 de departamente

 

Aceasta cuprinde atât fișiere excel precompletate cât și scheme logice pe fiecare departament. Găsiți un exemplu de fragment dintr-o astfel de schemă logică mai jos.

 

Departamentele pentru care primiți atât modele de cartografiere cât și cartografierea precompletată.

 

Serviciul Comunicare, Relații Externe și Marketing

Serviciul Autorizare și control

Serviciul Coordonare Lucrari

Serviciul Cultura, Sport, Turism

Serviciul Informatica

Serviciul Juridic

Serviciul Patrimoniu

Serviciul Situatii de urgenta

Serviciul tehnic - Management energetic

Serviciul UIP

Audit Intern

Birou Autoritatea tutelara

Birou Buget

Biroul Gospodarire + completari

Biroul pentru investitii internationale

Compartiment Guvernanta Corporativa

Compartiment Registrul Agricol

Directia Amenajarea Teritoriului si Urbanism

Directia Investitii

Resurse Umane

Serviciu financiar contabil

Serviciul Administratie Publică

Serviciul Autorizare si control

Serviciul Cadastru

Serviciul Centrul de Informații pentru Cetateni si Registratură

Serviciul Administrație Publică

Serviciul Administrativ

 

Investiția necesară este doar 2000 LEI + TVA, tarif care acoperă:

 

• Planul de acțiune - pașii care trebuie făcuți efectivi în implementare.

 

• Modele de formulare, acorduri, politici și proceduri pe care trebuie doar să le personalizați cu datele dumneavoastră.

 

• Modele de cartografiere și cartografieri precompletate pentru cele 30 de departamente menționate mai sus.

 

• In plus, primești și: 

1. Cursul online de certificare DPO, un curs pe care îl parcurgi oricând de oriunde, cu focus mai degrabă pe partea teoretică, pentru a da o bază solidă DPOului dumneavoastră. La finalul cursului, se primește o diplomă alături de o anexă cf OUG 129/2000.

2. 10 ore de asistență 1 la 1, consiliere online alături de unul din specialiștii noștri care vă vor ajuta cu orice nelămurire ați putea avea în implementare.

Pentru informatii suplimentare si comenzi va rugam sa ne contactati la: 

Web: www.gdprcomplet.ro/consultanta/primarii

E-mail: contcat@gdprcomplet.ro

Telefonic: 0745508673 

icon facebook Share

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor!
Pentru mai multe informatii despre cookie-uri puteti citi aici.

Se încarcă...