Valabilitate:
De la: 2017-06-23      -      Pana la: 2017-07-07

SOFT INVEST SRL

Localitate: Targu Mures
Telefon: 0744-398974, 0727-785625 }


 

Informatii de spre proiect :

Programul de calculator (sau aplicatia pentru Stare Civila) creaza o baza de date nationala, mai intai la nivel de judet, si apoi intre judete cu ajutorul interconectarii, baza de date care permite in orice moment sa efectuati verificari instantanee in alte parti ale tarii, sa tipariti certificate, mentiuni, sa transferati informatii, sa tipariti buletine statistice, rapoarte, etc., si sa efectuati multe alte operatiuni.

Aceasta aplicatie a fost construita pornind de la informatiile oferite de specialistii catorva Directii Judetene de Evidenta a Persoanelor, si a specialistilor din I.N.E.P. (D.E.P.A.B.D.). De aceea, face tot ceea ce trebuie sa faca, si exact asa cum trebuie sa o faca.

  • beneficii imediate

    • primiti un sistem dovedit in timp ca fiind de o calitate excelenta, comod, la cheie, perfect functional, fara erori, fara probleme, mereu mai bun

    • se asigura absolut tot ceea ce este necesar din punct de vedere al aplicatiei pentru ca dumneavoastra sa il utilizati neintrerupt, fara nici o dificultate

    • implementand aplicat, nu aveti absolut niciun risc, totul este deja pus la punct, de multa vreme

  • functional

    • proiectul este foarte bine mulat pe necesitatile operationale ale lucratorilor de Stare Civila

    • este un sistem integrat la nivel interjudetean si national ce permite lucrul colaborativ al tuturor Serviciilor de Stare Civila din teritoriu, care pot realiza acte noi pe baza informatiilor existente, fara a fi nevoite sa scrie de doua ori cu aceleasi informatii

      • exemplu: datele cuiva care se casatoreste si are actul de nastere deja introdus, sau este parinte intr-un act de nastere, pot fi incluse automat in noul act de casatorie

    • in aplicatie sunt gestionate ambele exemplare ale actelor

    • aplicatia permite tiparirea ajustabila a tuturor documentelor derivate din actele din Starea Civila, si scoate toate rapoartele folosite

    • se pot introduce in aplicatie informatiile necesare, si chiar mai mult decat atat

    • respecta mereu prevederile legale in vigoare

    • asigura securitatea informatiilor

    • permite supervizarea activitatii

    • este un proiect matur

  • interfata si utilizare

    • aplicatia are o interfata placuta, in culori calde, intuitiva, cu pictograme mari si coduri de culori pentru acte si pentru diversele operatiuni

    • se respecta ordinea si asezarea campurilor de date din actele de Stare Civila

    • mentiunile se introduc doar ca si continut, textul fix fiind preintrodus, la fel ca pe stampile

    • s-a introdus lista localitatilor din Romania conform C.N.A.B.D.E.P., selectia unei localitati facandu-se din cateva apasari de tasta si completand automat tipul localitatii si judetul

    • aplicatia se livreaza cu un manual de utilizare complet, cu imagini din aceasta, si cu explicatii detaliate

    • se invata complet in maximum 2-3 zile de operare

    • programul evita automat greselile de operare, acolo unde este posibil

    • pentru viteza, aveti la dispozitie o citire specializata pentru diacritice

    • aplicatia este optimizata pentru lucrul rapid, cu cat mai putine operatii pentru utilizator

    • se pot introduce fara efort 50 de acte pe zi, sau chiar 100 pentru un operator calificat

  • dezvoltare ulterioara

    • aplicatia este permanent imbunatatita, pe baza specificatiilor legale, a ideilor dumneavoastra, a ideilor colegilor dumneavoastra din D.E.P.A.B.D. (I.N.E.P.), si a ideilor noastre

    • de asemenea, proiectul este actualizat permanent pentru a se reflecta schimbarile din tehnica de calcul sau din infrastructura de comunicatii, si a lucra atat pe cele mai performante, cat si pe cele mai putin performante sisteme la ora respectiva.

 

Proiectul pentru Informatizarea Serviciilor de Stare Civila

Acest proiect modernizeaza serviciile de Stare Civila, si are urmatoarele caracteristici principale:

  • functioneaza neintrerupt din anul 2009

  • a trecut testul timpului

  • a dovedit ca este viabil, fiabil, functional, rapid, sigur, si bine facut si intretinut

  • sute de locatii conectate intre ele

    • conectate si cu Directiile Judetene de Evidenta a Persoanelor din judetele Mures, Buzau, Bistrita-Nasaud si Vilcea

    • toate acestea conectate intre ele, la randul lor

  • sute de utilizatori

  • sute de mii de inregistrari introduse

    • gasirea acestora se face aproape instantaneu

  • zero erori si incidente

    • implementand aplicatia, nu aveti absolut nicun risc, totul este pus la punct de mult timp

  • este realizat in colaborare cu mai multe Directii Judetene de Evidenta a Persoanelor

    • are acordul I.N.E.P. (actualul D.E.P.A.B.D.)

    • respecta toate prevederile legale

  • practic, exista o baza de date virtualmente accesibila din oricare localitate din tara

    • conectarea dumneavoastra la aceasta baza de date este foarte simpla

  • acest program face deja tot ceea ce ar fi facut si un program centralizat la nivel national, sau chiar mai mult decat acela, daca ar fi fost sa se faca

    • dealtfel, acest program poate fi implementat fara efort la nivel national, in cateva zile, insa...

  • informatiile sunt stocate si transferate securizat

  • tehnic si functional totul este deja matur

  • aplicatia face tot ceea ce ar trebui sa faca, si mai mult decat atat

    • se instaleaza foarte rapid

    • se invata foarte usor

    • se foloseste foarte usor

    • usureaza si accelereaza munca

  • se introduc toate datele necesare, pe scurt:

    • actele de nastere, casatorie, deces

    • imaginile acestora: scanari, fotografii, etc. (facultativ)

    • mentiunile

    • certificatele eliberate

    • ambele exemplare ale actului

    • se retin toate modificarile aduse vreodata actelor, mentiunilor, listei de certificate, etc.

  • se extrag toate informatiile necesare, pe scurt:

    • tipariri de certificate, extrase, adeverinte, statistici, rapoarte, etc.

    • jurnale, rapoarte de activitate, s.a.m.d.

  • functioneaza pe orice calculator si imprimanta.


Implementarea proiectului include:

  • garantia calitatii si a functionalitatii

  • toate actualizarile si imbunatatirile necesare

    • impuse de legislatie

    • bazate pe ideile dumneavoastra

    • bazate pe ideile colegilor dvs.

  • asistenta in utilizare

    • cursuri de instruire la nivel de judet

  • mentenanta si asigurarea permanenta a functionarii corecte

  • garantia exportului datelor in cazul in care va exista o aplicatie centralizata impusa la nivel national.

 


Suntem dispusi sa sustinem cu dovezi si demonstratii orice afirmatie facuta despre proiect.

 

Numere de telefon (orele 9-17):
Orange      0744-398974 
Vodafone   0727-785625
Fax            0365-738220


Persoana de contact: Alin Tocaciu - directorul proiectului